עשה זאת בעצמך

מקום%20לאירוע

אם שם המשפחה שלך אינו ראידמן, סביר להניח שלפני שאת מתחתנת, עורכת בת מצווש, יום הולדת לנסיכ/ה, חתונת הזהב להורים או משהו בסגנון, תוקפת אותך מיגרנה קלה וחרדת ביצוע קשה. פתאום שאלות קשות כמו את מי להזמין? איפה לקיים את האירוע? כמה כסף יישרף לי? מהי התכנית האמנתית? טורפים את שנתך. אז אחרי שלב הייאוש מגיע שלב הביצוע וכאן אני ממש רוצה להמליץ על שירות חדש יחסית שנתקלתי בו ביוני האחרון – שירות "מנהלת האירועים" של פורטל "מפיק".

השירות החדש ממש ממקד אותך להרים אירוע בהפקה עצמית ופשוט מייצר מעין מכרזים בין כל נותני השירותים בתחום האירועים (אולמות, קייטרינג, תקליטנים, הפעלות ועוד) כך שתוכל לקבל את הצעות המחיר הכי טובות ואת התוצאות הכי רלוונטיות ישירות אליך בלי לרוץ אחרי אף אחד ובלי "ליפול" על עסקים לא רלוונטיים. השירות – שימו לב הוא חינמי לחלוטין. כרוך בשיחה קצרה עם מנהלת האירועים ויוצאים לדרך. חוסכים זמן וכסף, ממשיכים בפעילות השוטפת ומגדירים מראש את כל הצרכים והדרישות.

התחייבתי לעזור לחברה קרובה להרים מסיבת אירוסים של רגע אחרון כי יש לי קצת ניסיון אבל זמני דחוק כל כך והצעתי בהנצלות שננסה את השירות החדש. היינו שתינו המומות מהקצב והמקצועיות שהופגנו – תוך פחות משבוע הכל היה סגור לשביעות רצונה המוחלט ותוך שמירה על מסגרת התקציב שהגדירה לעצמה.

שאפו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *